lørdag 10. oktober 2015

Jakten på det uperfekte !

 Jeg får ofte tilbakemeldinger fra folk om at de liker at jeg er så "uperfekt "i stilen min...og da blir jeg glad :))) Det er nettopp det mitt budskap til alle dere der ute som liker å holde på med noe kreativt er. Mange strever etter å lage det perfekte der ute og mister lysten fordi de føler at de ikke får det til slik  de ser på bilder og lignende . Jeg tror ALLE KAN der ute om man bare "legger lista" litt lavere , slapper av og finner gleden over det enkle .

Det gleder meg derfor stort når folk der ute forteller at de har frydet seg over sine egne kreative prosjekter, fordi de har blitt inspirert av
min enkle fremgangsmåte med naturmateriale. HURRA!!!!! fra meg til dere !

I dag tar jeg dere med en tur inn i orangeriet igjen....ja det blir mye fra mitt lille "fristed "....men
det er her det kreative skjer om dagene...og i dag lager jeg  "uperfekte"villeple kranser !
 Tenk....jeg drømte engang å få et slikt sted å sitte å være kreativ....og NÅ har jeg det :)))) Fortsatt ikke til å tro hvor heldig jeg er....og takknemligheten er STOR til mannen min som har bygd og stått på i alle disse månedene .

I går var vi en tur på i IKEA og der er det alltid noe å finne....både av det ene og det andre :) Kom over disse herlige papirposene og tøff og rustikk tråd i samme stil....



 Her sitter jeg da.....og pusler med mitt....:) Hadde det vært lyd til bildet hadde dere hørt både nynning.. og musikk fra Odda Norstoga her. Fantastisk inspirerende musikk og ny plate er ute nå. Ren fryd for øret !


 Jeg bruker en brun ståltråd , perfekt til å skule alle tvinninger her og der :)
 Herlige høstlige toner fikk denne kransen.
 Litt ekstra haml puttet inn her og der....det gir den et rustikk og rufsete preg !

 En gammel tønne er blitt vår nye vannfanger her ved orangeriet. Den er funnet på Finn.no og gjorde seg godt til huset syntes vi.


 Skikkelig gammel og rustikk....akkurat som vi liker det.
 Her er en annen variant, ståltråd tredd igjennom eplene. Ikke så lett hvis ståltråden er for myk....slik som jeg hadde i dag...derfor ble det en liten og søt villeple krans :)








 Om kvelden settes lykter ut å skaper virkelig stemning utenfor her....og jada...vi har allerede begynt å tenke på hvordan vi skal pynte til jul både utenfor og innenfor i vårt lille hus :)))) ( ingen overraskelse for dere der ute det...)


            Dagene bare flyyyr avgårde her og spesielt merker jeg dette nå som jeg jobber fullt i barnehagen. Så fremover blir det nok helgene som blir "blogge dagen" ellers er man flittig på Instagram og takker alle (utrolige.... 14.000 følgere......:) som følger der også !

                                                KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Kære Vibeke, jeg elsker dine "uperfekte" kranse, de er så skønne i al deres enkelhed og jeg vil give dig ret i, at alle kan lave kranse, man skal bare slukke for tankerne i hovedet, alle de tanker der begrænser og lade dem flyve frit, så kommer der meget mere sjæl ud af det du laver. Så en god pointe Vibeke :-), kh Margit

    SvarSlett
  2. Takk for inspirasjon nok en gang..
    Hilsen Kari.

    SvarSlett
  3. Always a BEAUTY Vibeke ♥ Alexandra

    SvarSlett
  4. Oh my! This is by far the best fall posting I have yet to discover I'm blog land yet. I love the natural branches I do the very look at Thanks Giving. I love the early picking of all your cutting board apples and the Apple wreaths wow me! I am inspired and wil have to make one to hang from my olive three in my front yard. It will inspire the birds to feed I am sure.

    Your studio cottage is divine and the wonderful grey days that fill this room I am sure inspires you to create....it inspires me to want to move in and become your boarder.

    Love, love, love how Imfeel when I leave your beauty inspired, like reading pages of Jeanne d arc living magazine.

    Off to read postings I have missed here.

    Xx
    Bisous

    Doré

    SvarSlett
  5. Så utrolig lekkert og koselig! Dette huset har du virkelig fortjent, og så mye nydelig du viser oss, inspirasjon i bøtter og spann.
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. I just love your posts. The apple wreath is just beautiful. I'll be spending some time in Denmark soon, somewhere I love, as all the homes I visit have lovely natural displays of natural things from their garden or the countryside.

    SvarSlett
  7. Vem behöver tidningar när man kan få så mycket inspiration på din blogg! Fantastik fint höst pyssel. Älskar ditt uthus!!! Allt gott Mari

    SvarSlett
  8. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett